O KAIP GĖJUS?

Gėjų šiame pasaulyje nėra daug, tačiau homoseksualumas – karšta tema, nepaliekanti nė vieno abejingo. Visi turime apie gėjus savo nuomonę, tačiau garsiausia visada yra ta, kurią išsako mums atstovaujantys išrinktieji politikai. Iš esmės Lietuvos politikų požiūris į seksualines mažumas yra dvejopas:

· Homoseksualai yra blogi visuomenės nariai, nes jų seksualinis potraukis prie savo lyties asmens prieštarauja gamtos (Dievo) tvarkai ir turi būti vertinamas kaip iškrypimas, nes pažeidžia mums priimtinas krikščioniškas vertybes.

· Gėjai gali egzistuoti šioje visuomenėje, jei nesiviešins (demonstruos savo meilę ar polinkius ne viešai ir ne viešoje erdvėje), nereikalaus sau papildomų teisių (tarkime, kurti šeimas) ir nesikėsins į mūsų lytinį integralumą (netrauks į savo tarpą mūsų, heteroseksualų).

Tiesa, politikai, matyt, dar neturėjo laiko išsakyti savo požiūrio į biseksualius žmones (kuriems taip pat nesvetimas gėjams būdingas potraukis), impotentus ir frigidiškas moteris, kurių reprodukcinių galimybių trūkumas technine prasme taip pat nėra naudingas visuomenei.

Tačiau iš tikrųjų kokia seksualine orientacija išties gali būti laikoma „bloga“ ir visuomenei nepriimtina? Bibliją skaičiusieji ir Ja besiremiantys turbūt atkreipė dėmesį, kiek joje išsakyta perspėjimų atskirai homoseksualiems ir atskirai heteroseksualiems Dievo vaikams. Santykis nedžiugina – kažkuris tyrėjas nepatingėjo suskaičiuoti, kad Dievas heteroseksualus perspėjo net 600 kartų, o homoseksualus – tik 13. Matyt, Dievas puikiai suvokė, kad didžiausią pavojų šiam pasauliui kelia būtent „tradicinės lytinės orientacijos“ asmenys. Ir Jėzus nėra pasakęs nė vieno žodžio apie gėjus, kaip jau minėta, jam kur kas labiau rūpėjo gobšuoliai, melagiai ir veidmainiai (juk ne gėjai prekiavo Šventykloje?)... Ne gėjai sukelia karus, ne gėjai sukūrė ginklus ir ne gėjai išrado genocidą.

Taigi, gal politikams būtų pravarčiau pasirūpinti mumis, heteroseksualais, keliančiais pasauliui kur kas daugiau problemų?

Nes argi homoseksualūs žmonės tokie jau nenaudingi mūsų visuomenei? Žinoma, naudingi, kaip ir kiekvienas iš mūsų, – kaip kūrėjai, verslininkai ir mokesčių mokėtojai (galų gale, gėjai net negali „išsiimti invalidumo“ dėl savo seksualinės orientacijos). Taigi kuris yra vertingesnis mūsų visuomenei – tavo pinigais išlaikomas fiktyvią invalidumo pažymą susiveikęs tinginys ar mokesčius mokantis gėjus? Kas geriau visuomenei – nedirbantis ir pašalpą gaunantis daugiavaikis alkoholikas ar studijuojantis gėjus? Kas geriau – tavo išlaikomas heteroseksualus ir porą nesantuokinių vaikų į pasaulį paleidęs išsiskyręs politikas, galbūt vakar pavogęs iš tavęs dar du tūkstančius eurų, ar gėjus – kūrėjas ir darbdavys, pavyzdžiui, kuriantis drabužius ar dainininkas, teikiantis dvasinį peną visuomenei? San Franciske, kuriame knibždėte knibžda gėjų, per metus sukuriama naujų verslų ir padaroma išradimų keturis tūkstančius kartų daugiau nei beveik tokio pat dydžio Oklahomos mieste, garsėjančiame konservatyvumu.

Be to, gėjai yra ir geriausi moterų draugai (po briliantų, žinoma). Mokykis iš gėjų, kaip elgtis su moterimis, nes akivaizdu, kad to vyriškų-moteriškų santykių etiketo, sukurto, kad mes suprastumėme vieni kitus, jau nebepakanka. Ir jei tau kada iškyla klausimas, kodėl moterims patinka bendrauti su gėjais, atsakymas yra labai paprastas – nes gėjai nesielgia ir neatrodo taip, kaip tu: apsmurgęs, smirdantis, susireikšminęs ir pasipūtęs.

Šiandien Lietuvoje gims keliasdešimt vaikų, iš kurių bent vienas gali ateityje suvokti esąs homoseksualus. Sovietmečiu gavę išsilavinimą politikai greitai išmirs, o ką tik gimęs gėjus gyvens sau toliau, net neprisimindamas nūdienos autoritetų ir jų pastangų pagerinti Lietuvos gyvenimą. Kad ir kaip mums visiems dėl to būtų apmaudu. Kad ir kiek lėšų būtų iššvaistyta ar laiko sugaišta, stengiantis juos auklėti ar pakeisti. Niekur jie nešnyks. Todėl būtų logiškiausia pradėti mokytis su tais gėjais gyventi draugėje ir siekti, kad visiems mums būtų gerai šioje visuomenėje.

Toliau